Merilyn Veldi, Macta Beauty asutaja: "Edu eeldab uuenduslikkust, innovaatilisi tooteid ja klientide rahulolu kogu ostuprotsessiga."

merilyn-veldi-macta-beauty

Kuidas ja millest Macta Beauty oma alguse on saanud?

Macta Beauty (ladina keeles „jumaldatud ilu“) kasvas tegelikult välja juba tuntud Kehapoest. Ühel hetkel lihtsalt tundus, et varasem nimi piiras alateadlikult klientide arusaama meie kaubavalikust mis ei koosnenud üksnes kehatoodetest, vaid hõlmas kogu valikut naistele, meestele ja lastele alates tava- ja dekoratiivkosmeetikast kuni juustehoolduse, toidulisandite, parfüümide ja kodutoodeteni välja. 

Lisaks pakub tänane Macta Beauty valik ka profitooteid ja töövahendeid kõikidele ilutegijatele. Rahvusvaheline nimi Macta Beauty oli loogiline valik, sest üheks eesmärgiks on liikuda ka teistele turgudele. 

Jumalikult ilus on olnud tõesti teie teekond – sama saab väita ka klientuuri kohta ilmselt. Kuidas kirjeldaksid lähemalt, kes on Macta Beauty peamine klient?

Meie peamised kliendid on naised vanuses 28+, kuid õnneks märkame aastatega üha enam ka meeste kasvavat huvi. Meie kliendid otsivad mugavust, laia valikut ja tõhusaid tooteid, samuti erinevaid makseviise ning võimalust saada oma lemmiktooted kiiresti otse koju kätte.

Tänu jõudsalt laienevale profitoodete valikule eelistavad meid juba ka paljud iluprofessionaalid, kes soetavad oma igapäevased töövahendid meilt. Loomulikult kuuluvad nende hulka ka kosmeetika entusiastid ja ilublogijad, kes on huvitatud uusimatest ilutoodetest ja trendidest ning kes armastavad neid katsetada. 


Kuidas on tänapäeval konkurents iluvaldkonnas ja mis teid just eristab teistest, et olete Macta Beauty brändiga nii tuntuks saanud?


Konkurents ilumaailmas on suur ja viimasel ajal just läbi e-kaubanduse. Selleks, et tuntuks saada, tuleb ka silma paista ja muidugi on turundusel siin suur roll, aga edu eeldab kindlasti ka uuenduslikkust, innovaatilisi ja toimivaid tooteid ning klientide rahulolu kogu ostuprotsessiga. 

Olete kanda kinnitanud nii füüsilise kui ka veebipoe kujul. Kuidas aga ise näete, mida klient eelistab? Kas panustate palju mugavale ostuprotsessile? Kui oluline osa on makselahendustel?

Eestis üleüldiselt eelistavad kliendid rohkem e-poode, kuid jätkuvalt on ka neid kes soovivad kaupluses kohapeal tooteid näha ja proovida ning konsulteerida ilu spetsialistidega. Mugav, kiire ja turvaline ostuprotsess on täna üks olulisemaid tegureid ja me paneme sellele kindlasti suurt rõhku. Lehel peab olema lihtne navigeerida, toodetel peab olema selge teave, mis lihtsustaks valiku tegemist ning kuvatud peaksid olema erinevad tarne- ja makseviisid.
Meie tänased makselahendused nagu näiteks Modena – Maksa 3 osas võimaldavad klientidele paindlikkust ja madalamat finantskoormust, sest tasuda saab täiesti ilma lisakuludeta osamaksete näol. See annab meie klientidele teatava vabaduse planeerida ja teha suuremaid oste, sageli eriti just kampaaniate ajal.  


Millised on Macta Beauty plaanid lähituleviku osas?


Oleme peagi avamas Eestis mitu uut kauplust ja muidugi teeme paralleelselt suurt tööd ka välisturgudele laienemisel.

Väga lahe, tuult tiibadesse! Jaga meile lõpetuseks ka mõnd südamelähedast tsitaati, mis on sulle endale inspiratsiooni pakkunud.

Ma eriline tsitaatide fänn ei ole, küll aga usun, et elus tuleks end alati ümbritseda inimestega, kes on targemad kui sina ise. Seda potentsiaali tuleb ära kasutada eesmärgiliselt.

Jaga postitust